Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2011 12:16 - Идвам при тебе с дъжда
Автор: mvergova Категория: Поезия   
Прочетен: 2731 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 08.10.2011 13:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Гръм и мълнии порят нощта,
луд порой разлюля тишината.
Аз нахлувам при тебе с дъжда,
отсега ще съм буря в душата ти.

Остра болка пронизва плътта,
плъзва бавно по моите вени.
Как боли, как боли любовта!
Гордостта ми е днес на колене.

Как се впива с отровни зъбъ
тази истина хищно-проклета
и повтаря, че тръгваш си ти,
и кънти като гонг във сърцето ми.

И какво ми предлагаш сега?
Да ти бъда приятел?! За бога!
И да слушам как свястна е Тя
и във мен да стая този огън,

дето още ми пали кръвта
и ме мята в безсъници луди,
и дори кратък миг да заспя,
пак със мисъл за тебе се будя.

Да забравя как твойта ръка
мойте тъмни коси разпилява,
как потръпваше нежно нощта
и до тебе без дъх оставах.

Да не помня за двете очи,
дето гледаха блеснали влюбено,
за страстта, дето още гори...
Как приятел със страст се целува?

И затуй, че за теб и сега
аз да мисля без трепет не мога
и боли ме до смърт любовта,
днес завинаги казвам ти сбогом!

 

 

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. turb04 - Не можем да останем с теб приятели. . ...
22.09.2011 12:19
Не можем да останем с теб приятели...
Приятелите не закусват във леглото
и капките от общото кафе
по устните им не засъхват бавно...

Приятели не можем с теб да бъдем...
Приятелите не заспиват гушнати,
та топлите им запотени длани
за миг не изпускат обичта...

И врагове дори не ще да бъдем...
Врагът към теб изпитва силно чувство
и не досада се чете в очите му,
докато твоите очи отбягва...

Сега си тръгвай
поругана обич
и нека спомените,
топлите милувки,
откраднатото
от живота време
да бъде твой
надгробен камък...

Иди си
времето за нас изтече...

Не можем да останем с теб приятели...
цитирай
2. mt46 - Поздрав, Мария!
22.09.2011 12:39
Чудесно стих-откровение!... :))
цитирай
3. анонимен - привет
22.09.2011 13:10
страхотно е :) продължавай в същия дух :*
цитирай
4. mvergova - Не можем да останем с теб приятели. . ...
23.09.2011 08:39
turb04 написа:
Не можем да останем с теб приятели...
Приятелите не закусват във леглото
и капките от общото кафе
по устните им не засъхват бавно...

Приятели не можем с теб да бъдем...
Приятелите не заспиват гушнати,
та топлите им запотени длани
за миг не изпускат обичта...

И врагове дори не ще да бъдем...
Врагът към теб изпитва силно чувство
и не досада се чете в очите му,
докато твоите очи отбягва...

Сега си тръгвай
поругана обич
и нека спомените,
топлите милувки,
откраднатото
от живота време
да бъде твой
надгробен камък...

Иди си
времето за нас изтече...

Не можем да останем с теб приятели...



Казал си го безкрайно точно, Марине! Как се трансформират любовта и страстта в приятелство? Невъзможно е. Благодаря ти! :)
цитирай
5. mvergova - Чудесно стих-откровение!. . . :...
23.09.2011 08:41
mt46 написа:
Чудесно стих-откровение!... :))


Благодаря! ти Наистина се радвам много, че спираш при мен! :)
цитирай
6. mvergova - страхотно е :) продължавай в същия ...
23.09.2011 08:42
анонимен написа:
страхотно е :) продължавай в същия дух :*


Благодаря! Ще опитам. :))))
цитирай
7. kaprizna - Много ми хареса!
26.09.2011 12:44
Поздрави!
цитирай
8. mvergova - Поздрави! Радвам се! :)
26.09.2011 16:33
kaprizna написа:
Поздрави!

Радвам се! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mvergova
Категория: Поезия
Прочетен: 98036
Постинги: 33
Коментари: 111
Гласове: 370
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031