Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2011 11:22 - Самодива във теб се е влюбила...
Автор: mvergova Категория: Поезия   
Прочетен: 2211 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ще те чакам, дори и след седем лета,
да замръкнеш във тъмни усои,
а гората - сестрицата моя добра,
да обърка пътеките твои.

Ще се луташ уплашен, така не видял
как обратния път си изгубил,
че години живял си, до днес не разбрал -
самодива във теб се е влюбила.

И на горска поляна щом стигнеш до мен,
ще се спусна към тебе щастлива.
Ти от моята хубост ще спреш удивен,
а очите ми ще те опиват.

И във мрака звездици със сребърен смях
на рояк покрай мен ще лудуват.
Аз ще скокна, ще плесна с ръце и със тях
самодивско хоро ще танцувам.

А когато Вечерница горе изгрей,
те край нея ще спрат укротени.
Сред дърветата тихо ветрец ще повей,
ще приседна до теб уморена.

Ще направя постеля от мек горски мъх,
а завивка ще бъдат косите ми.
И на месеца ясен златистия връх
ще ти спусна почти до очите.

И дъха ми омаен до теб ще гори,
ще те милвам със пръсти атлазени.
Ще ухае на билки и горски треви,
Змей-Горянин съня ни ще пази.

А когато Зората разгъне снага,
босонога ще хукна по съмнало
и от кладенец таен със жива вода
тежки менци за теб ще напълня.

От цветята блестяща роса ще сбера,
после ягоди - дъхаво-вкусни,
със вълшебна милувка, една по една,
ще поднасям към твоите устни.

А когато накрая, за теб и за мен,
аз отвара за обич направя,
ще останеш завинаги ти запленен
и за другия свят ще забравиш.




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Страхотен нежен и ритмичен стих, с ...
14.02.2011 12:19
Страхотен нежен и ритмичен стих, с който авторката ни въвежда в един приказен свят, където всички мечти стават реалност. Поздрав!
цитирай
2. andromen - ...Поезия....
14.02.2011 15:24
Чудесна лирика!
Честит празник! И дай боже всеки да срежне такава самодива!
Поздрави! Абонирам се!
цитирай
3. mvergova - Страхотен нежен и ритмичен стих, с ...
14.02.2011 20:40
анонимен написа:
Страхотен нежен и ритмичен стих, с който авторката ни въвежда в един приказен свят, където всички мечти стават реалност. Поздрав!



Благодаря!:)
цитирай
4. mvergova - Чудесна лирика! Честит празник! ...
14.02.2011 20:43
andromen написа:
Чудесна лирика!
Честит празник! И дай боже всеки да срежне такава самодива!
Поздрави! Абонирам се!


Радвам се, честит празник и от мен!:)
цитирай
5. mikaela19 - ЕТО СТИХ ПОД КОИТО НЯМА АВТОР. ИМА ЛИ ...
24.03.2011 21:48
ЕТО СТИХ ПОД КОИТО НЯМА АВТОР.ИМА ЛИ ГАРАНЦИЯ НА КОГО Е?ТАКА НЯКОЙ ЩЕ РАЗБЕРЕ ЛИ КОЙ Е АВТОРА НА СТИХА.НЕ КЗАВАМ НИЩО ЛОШО.НО ПРИ МЕН ИМА АВТОР КОГАТО ОТКРИЯ СТИХ ИЛИ АКО Е НЯМАЛО ПИША,ЧЕ Е ОТ НЕТА.
ПО ПЪТЯ НА ЛОГИКАТА МОЖЕ ДА СЛОЖИТЕ И ЕДИН МОЙ СТИХ И НИКОЙ НЯМА ДА РАЗБЕРЕ.
НЕ Е ПРОБЛЕМ ДА ИЗТРИЯ ВАШИ СТИХОВЕ КОИТО СА ПРИ МЕН.НЯМА ПРОБЛЕМ ЗА ТОВА.НО НЯКАК СИ НЕЩАТА СЕ РАЗМИНАВАТ ТАКА.
ЖЕЛАЯ ВИ ВСИЧКО ХУБАВО.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mvergova
Категория: Поезия
Прочетен: 98035
Постинги: 33
Коментари: 111
Гласове: 370
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031